zondag 20 januari 2013

Muzische doelen

Muzische doelen

Maandag 14 januari was de laatste muzo-dag op de campus. We verdiepten ons de hele dag in de muzische doelen. In de voormiddag werkte mijn groep (de B-klas) aan muzische doelen uit het katholiek onderwijs. We kregen per 2 een paar doelen die we moesten uitwerken. Wij hadden een doel rond beschouwen voor de tweede graad en een doel rond creëren voor de derde graad. We keken hiervoor in verschillende handleidingen die voor ons beschikbaar waren en ieder groepje werkten hun ideeën uit in een web 2.0 toepassing.

In de namiddag werkten we met de muzische doelen van het OVSG. Hier heb ik het meeste van geleerd, vooral over de evaluatiekoffer. Eerst was er een algemene uitleg, daarna mochten we zelf aan de slag. We kregen het domein beweging en moesten binnen het thema een lesfiche opstellen.

Ik moet eerlijk toegeven dat ik dit niet de leukste dag vond van de module, maar het moet ook gezien zijn dat muzisch werken met doelen. Ik kan wel eerlijk zeggen dat ik met vele ideeën naar huis ben gegaan. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten