maandag 7 januari 2013

Muzobox #1

In deze blogpost had je al iets gelezen over de muzobox. In deze eerste post wil ik jullie graag wat meer vertellen over deze 'muzobox' ... 

Tijdens mijn opleiding heb ik al veel te maken gehad met muzo. Soms was dat heel bewust maar ook heel vaak onbewust. De bedoeling van de muzobox is om onze ervaringen, hoogte- en dieptepunten, momenten van verrijking en blijvende herinneringen muzisch samen te vatten en in beeld te brengen met behulp van een '(deksel van een) doos'. 


Uren, dagen en nachten heb ik mijn wildste ideeën voor deze muzobox bij elkaar geraapt, geselecteerd en weer afgedaan. Er kwam veel getwijfel en geprobeersel aan te pas maar eindelijk is mijn muzobox af. Nu wil ik jullie nog niet alles vertellen, dat doe ik pas nadat ik mijn muzobox heb voorgesteld tijdens onze muzische dagen in Dworp. Maar ik wil jullie niet op jullie honger laten zitten: klik op 'meer lezen' om meer te weten te komen én te zien van mijn muzobox. 
Mijn allereerste idee over mijn muzobox, is uiteindelijk diegene geworden die ik heb uitgewerkt. Ik kan jullie alvast vertellen dat ik héél véél werk heb gestoken in het creatieve gedeelte van mijn muzoverhaal. 'Verhaal?' Denk je? Ja, met mijn muzobox vertel ik een verhaal. Ik vertel het verhaal van Marjolein Muis. Een eigenwijze muis die dacht dat ze alles al wist en zeker niemand nodig had om haar te helpen want hulp had ze niet nodig tot ... ze verdwaald  in het muzobos en bang is om nooit meer de weg terug te vinden. Hoe loopt het verhaal af? Lees het in de volgende update van mijn muzobox ... 

Zie je het muzoboxs?

Veel liefs,
Marjolein

Geen opmerkingen:

Een reactie posten